dinsdag 1 september 2009

Thermosbeker

Deze thermosbeker heb ik voor mijn moeder gemaakt. Wij zelf hebben 2 rvs bekers en dat leek haar wel handig. Nu kwam ik deze (met een andere inhoud) tegen bij de Intratuin en zag gelijk dat ik er wel wat moois van kon maken.
Dit is het resultaat geworden:


Mijn collega heeft in Autocad een uitslag gemaakt van het papier. Dit heb ik laten uitsnijden door m'n Silhouette. Alle tekst, bloemen en vlinders zijn ook uitgesneden door m'n Silhouette.

Het papier had ik nog liggen en ik weet niet meer welk merk het is.

Als laatste heb ik de scrap met doorzichtige folie aan de binnen en buitenkant beplakt. Mocht er ooit koffie inlekken, dan blijft het hopelijk mooi.
Ik ga hem ook nog aanmelden bij Double Dutch voor challenge nummer 25 (ja de 2e!) http://www.doubledutchchallenges.blogspot.com/
Dit is natuurlijk duidelijk DDC #11 Not a card.
Ik ga het zo naar haar toe brengen. Ze zal er vast blij mee zijn ;)

3 opmerkingen:

Jolara zei

wat een super leuk ide, en ze zijn heel leuk geworden !
GR joyce

Unknown zei

Superleuk!

elisabeth zei

hoi hoi
wat een leuke bekker heb je gemaakt
supper zeg