vrijdag 23 oktober 2009

En weer een Micey nice

Ik heb de smaak van de muisjes te pakken. Ze zijn ook zooo schattig!!! Dit kaartje is wat knalleriger geworden. Het thee kopje is iets te geel geworden naar mijn smaak, maar de schaduwen zijn wel goed gelukt (al zeg ik het zelf). Ik kleur mijn stempels nog steeds in met mijn potloden. Ik wil graag markers hebben, maar twijfel nog over welk merk (copic / promarker), dus als je ervaring / advies hebt dan hoor ik het graag!!
Dit is hem geworden:

Dessin papier: Kelly Pannacci
Stempel: Penny Black Micey day
Randpons: Martha Stewart
Geschulpte cirkel uitgesneden door m'n Silhouette

1 opmerking:

Hetty zei

Wat is het weer een geweldig kaartje en ik vind het kopje juist leuk erbij zo groot past juist goed. Ik gebruik zelf de copic markers ik vind ze geweldig

gr hetty