vrijdag 13 november 2009

Kreadoe

Morgen ga ik naar de kreadoe...en ik heb er zoooo'nnn zin in!!!
Heerlijk een hele dag met m'n nicht/vriendin lekker keuvelen.
Ik lees overal van mensen die er al zijn geweest. Jullie hebben toch nog wel wat moois over gelaten he? ;)
We zouden eerst met z'n vieren richting het midden van het land gaan, maar Max heeft vanmiddag roet in het eten gegooid. Hij is ziek geworden, dus dat wordt Sinterklaas thuis op tv kijken ipv live in Nieuwegein met Ome Jeroen. Dat vonden ze wel erg jammer, maar het is niet anders. Dus ik ga alleen...kan ik ook weer langer blijven (oohh wat een gemene gedachte!!)
Ik zal zondag wel showen wat ik gekocht heb. Las een aanbieding van 3 Martha Stewart ponsen voor 35 euro...das niet duur...en ik vind ze helemaal geweldig. Die ene die ik heb gebruik ik in ieder geval erg veel.
Ik ga eten koken...echt zin in die meidendag morgen...heerlijk!!!

1 opmerking:

Hetty zei

Annemarie heel veel plezier morgen op de beurs en we zien het zondag wel wat je allemaal gekocht hebt

gr hetty