donderdag 19 november 2009

You're awesome

Dit stempeltje had ik al een poos liggen. Vond hem zo leuk, maar het kwam er gewoon niet van. Voor de challenge van Simon Says moet er een dier op de kaart. Officieel heet de challenge Simon Says Animal Antics. Geen idee wat antics is, maar de eland kwam nu goed van pas. De sketch is van Papertake Weekly Challenge, sketch #28.



De hartjes in de hoeken heb ik uitgesneden met de silhouette en daarna gesponst met inkt. Ook het onderste vierkant in het midden is gesponst met inkt. Ik vind het echt leuk om te doen.
Om de stempel van de eland is ook gesponst, net lucht he?
De eland heb ik met de brushpennen van Edding ingekleurd. Ik weet nog niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Met m'n potloden wordt het wel mooier. Misschien een kwestie van oefenen. M'n nichtje zegt dat copics ook fijner werken. Toch maar een keertje een workshop doen.

De zwarte streepjes heb ik met een fineliner gezet. Dat had ik al heel vaak gezien, maar nog nooit gedaan. Staat wel leuk.

Meer is het niet, best een eenvoudig kaartje.

Groetjes,

8 opmerkingen:

Christine zei

Leuke kaartjes!

Sharon Caudle zei

Super cute card!! thanks so much for joining us at PTW! hugs!

Hetty zei

Wauw wat een schitterend kaartje en die kleuren zijn heel mooi

gr hetty

Mandy zei

Love your card, papers look gorgeous and I really like the stitching detail.

Mandy

Milnie zei

Hoi Annemarie! Wat een ontzettend leuk kaartje, vind de stempel helemaal geweldig, ken hem niet, is het een Whipper Snapper? Je pagina vind ik ook ontzettend schattig!

liefs!

Saskia zei

Thanks for joining us at Papertake Weekly with this lovely card!

Sweet greetings,
Saskia
(Guest Designer)

Iris zei

Your card is so gorgeous, with a really cute image.

Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge.

Hugs
Iris and the DT

email: Steph@SimonSaysStamp.com zei

Very cute! I love the stitched look and the moose is too sweet!

Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!

<3,
Steph