zaterdag 9 januari 2010

Candy voor mijn volgers

Een aantal van mijn volgers heeft zich nog niet ingeschreven voor mijn candy. Waaronder ook een aantal van mijn trouwste volgers. Hebben jullie er misschien over heen gelezen?
Je kan je inschrijven tot 18 januari. Woensdag 20 januari maak ik de winnaar bekend.

Hier is het bericht van de candy en kan je je inschrijven.

De stapel van de candy begint gestaag te groeien ;)
Het blijft nog steeds een ieniemini candy, want geen dure spullen. Maar wel mooie afdrukjes, swirls en andere leuke snijsels.

Een afdrukje van de kat tussen de tulpen doe ik er ook bij. Ik heb net bij Penny Black op de site gecheckt of dat mag. Ik doe er alleen afdrukjes bij als het van de eigenaar van het copyright mag.

1 opmerking:

Katja zei

Ik was al zo nieuwsgierig wie hem had gewonnen maar dat word dus pas woensdag bekend!!!

Hahahah. Je maakt leuke kaarten hoor. Ik krijg altijd weer inspiratie als ik hier rondkijk.

Gr. Katja