woensdag 20 januari 2010

Gast designer Annette's Creafarm

Woohoo!!
Ik ben/wordt gast designer voor Annette's Creafarm !!
Annette mailde mij met de vraag of ik het leuk vond om tot eind april gast designer te worden.
Tja, daar hoefde ik niet lang over na te denken. Helemaal leuk natuurlijk!!
Zaterdag ga ik bij haar langs. Ik vind de verhalen op haar blog altijd erg leuk en nu ga ik haar boerderij en workshop ruimte in het echt bewonderen.
De voorbeelden van haar materiaal komen er binnenkort aan!

11 opmerkingen:

Louise zei

Gefefilicteerd, wat leuk voor je.

gr.louise.

p.s. de kaart is op de bus hoor!!!!

celia zei

Van harte proficiat!!!
Liefs,Celia

Hetty zei

Van harte gefeliciteerd super hoor

gr hetty

Durvina zei

Wat leuk gefeliciteerd.

Margreet zei

proficiat Annemarie.....wat gaaf voor je!
ben benieuwd naar je creaties!
groetjes, Margreet

Anoniem zei

GEFELICITEERD!!! ben razend benieuwd naar je creaties voor Annette.
liefs Margreet

Jolara zei

Gefeliciteerd meis ! Je verdient het, ik geniet elke keer weer van je mooie kaarten ! GR JOyce

Unknown zei

Wat een leuk nieuws :D Hartelijk gefeliciteerd.

Jolara zei

ik heb iets voor je op mij blog !
GR JOyce

Wilma zei

Van harte gefeliciteerd! Geweldig nieuws!

elisabeth zei

van harte gefeliciteerd
wat een leuk nieuws
je verdiet het echt
je heb mooie creatie s
supper
wens je veel design plezier