zondag 11 april 2010

Art Specially

Gisteren ben ik met mijn nichtje/vriendin naar Art Specially geweest in Zeist.
Het was heeeel erg leuk!!!
Het is niet zo'n hele grote beurs (vergeleken met de knotsgekke of de kreadoe), maar op andere hobby beurzen staan altijd heel veel kramen met 3d en borduren enzo. Die waren hier niet...alleen maar heel veel kramen met stempels, scrappapier, bloemen, nesties, ponsen enz enz...Je begrijpt, het walhalla voor scrappers :)

Dit zijn mijn bloemen en nesties (3 voor 55 bij Scrapdelight!!!)


Wat los papier

2 dozen papier gedeeld met m'n nichtje
Nieuwe stempels & 2 deurhangers (die worden voor de kids)

En last but not least: M'n nieuwe tote!!!
Eindelijk heb ik er een gevonden die ik groot genoeg vind en die ik heel mooi vind.
En hij kan nog dicht ook :)

En dan heb ik me nog ingehouden (bloos)

1 opmerking:

Margreet zei

wat heb jij gave dingen gekocht Annemarie......heel veel plezier ermee!
groetjes, Margreet