maandag 3 mei 2010

Secret scraplift

Op het scrap forum van Noord Nederland hadden we een secret scraplift. Ik wist niet wat dat was, maar dan krijg je een lay-out van iemand en die maak je na en dan stuur je jou lo naar weer iemand anders en die maakt hem ook weer na. We hadden 5 groepjes met 5 personen.
Dit heb ik ervan gemaakt:


De foto is begin maart gemaakt. Ik had dit setje in een winkel gezien en kon het niet laten hangen. De dame was net zo enthousiast, want het moest direct gepast worden!

Ik heb alle bloempjes nog een keer uitgeknipt en opgebold weer opgeplakt.
Hier een detail:

De letters en de swirls heb ik uitgesneden met de silhouette.

5 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een mooie l.o. en inderdaad zo'n
setje kan je niet laten hangen en het
staat haar super mooi

gr hetty

Jolara zei

prachtig geworden, dat papier is ook zo gaaf !

Margreet zei

dat is een mooie LO geworden, Annemarie.....past goed bij de kleren van je trotse dochter!
groetjes, Margreet

Creagea zei

Een hele mooie lo,en wat leuk met die opgebolde bloemetjes
Liefs Gea

Lenet zei

mooizeg! leuk gevonden die opgebolde bloemetjes. Inderdaad een heel leuk setje