woensdag 15 september 2010

Liselore Design

Ik sta aanstaande zaterdag, 18 september, met Liselore Design op de kunst- en hobbymarkt in IJsselstein.
Ik weet dat een aantal volgers in de buurt van IJsselstein wonen. Het zou natuurlijk hartstikke leuk zijn om jullie eens in het "echt" te zien!!
We staan in, of in de buurt van de Kasteellaan.

De kraam zal er ongeveer zo uitzien:

Herkenbaar kleedje toch?  ;-)

Er zijn dan sowieso veel leuke dingen te doen in IJsselstein ivm het 700 jarig bestaan.

Liselore Design heeft ook een eigen blog. Ik zou het leuk vinden als jullie daar ook volger van worden.

1 opmerking:

Jeanet van der Lee zei

Ja, IJsselstein is ongeveer 8 km hier vandaan denk ik, ik zal kijken of ik een gaatje kan vinden om even langs te komen, lijkt me leuk om je in 't eggie te zien!