zondag 23 oktober 2011

Art Journal

Mijn vriendin is helemaal geweldig met haar art Journal. Ze maakt echt prachtige dingen. Dat smeren leek me ook helemaal geweldig en vorige week ben ik dan ook lekker wezen kliederen en smeren bij haar. Vandaag heb ik hem afgemaakt:


Als basis zijn we met krijtjes bezig geweest van Caran d'Asche. Die kan je daarna met water uitvloeien. Ik heb ze inmiddels ook liggen :) Daarna verf erover en van die pasta met een sjabloon, daarna weer verf en inkt en water....lekker smeerboel dus :)
Daarna nog wat gestempeld, ook op wat romannetjes papier.
Met m'n oude glaze pennen nog wat ingekleurd en dan krijg je dit dus.

Ik denk dat ik hem ga ophangen.
Van de kleuren en de tekst word ik helemaal vrolijk.

en zo'n art journal komt er denk ik ook wel
en verf
en inkt
en sjablonen

....'tis veuls te leuk!

1 opmerking:

Sandra1968 zei

Ik vind 'm heel erg mooi!
Groetjes, Sandra