vrijdag 11 mei 2012

We will be friends

Bij SNN (scrappen noord nederland) forum heb ik weer eens mee gedaan met de secret scraplift. Ik had nog een prachtige foto liggen van mij met mijn vriendin van de forumdag van vorig jaar. Dat is natuurlijk een ideale foto voor een scraplift op het forum :)
Ik had ook nog een geweldige quote op pinterest staan, die wel bij ons past. We hebben allebei een beetje afwijkend gevoel voor humor :)

Dit is hem geworden:


Detail van de bloemen:

De grote bloemen zijn gepoten met glimmermist. Ze waren nl wit....wat een leuk speelgoed is dat toch :)

De letterstans is van Timmie: decorative strip typeset. Ik heb hem net, maar al heel vaak gebruikt. Hij past eigenlijk overal wel bij. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.

Ik vond het zo leuk om weer eens mee te doen....ik heb me zelfs al weer opgegeven voor de volgende...

Geen opmerkingen: